Nyt on just se aika kun pitäs kääntää kelloo.

Aamulla heräsin kauheeseen painajaiseen, itkukshan se meni. Matti oli jo noussu, kipsuttelin sit alakertaan itku silmässä. Eipä noille oikein mitään voi, enkä mä tiedä miten voisin reagoida uniin edes vähän rauhallisemmin. Viime aikoina ei kyllä montaa painajaista oo näkynyt, mutta kaikkia muita unia kyllä, ja ne vaivaa mua ihan yhtä lailla, jollei enempiki. No can do.

Oltiin Jannella tänään, otin siltä iiiison nipun tatska-lehtiä lainaan, saa vähän uusia ajatuksia ettei pyöri aina niitten samojen kuvien ympärillä. Lisäks tottakai hain ne britneyn videot mitkä jannen ihana nettiyhteys soi minulle! jeij! tosin unohdin kyllä mun muistitikun sinne, mutta nyt tikulta löytyy britneys videography (miinus if u seek for amy) sit Bushin yks levy ja Pearl Jamin ja Alice in Chainsin Alone. Ei jaksa oottaa et saa sen tikun sit himaan asti.

Tässä sidukkaa tissuttelen (peräti yhtä pulloo) aattelin et jos sais nukuttua paremmin. Pitää viel käydä tuol paril sivul seikkaileen ja sit vois hipsiä nukusteleen... Vitsit et mä rakastankin nukkumista.