Täällä taas. Hankalaa kirjoittaa suomeksi kun on tottunut jo englantiin, se tulee jotenki niin luonnostaan jo.

Ms. Black julkaisi ensimmäisen GRAWR magazinen numeron, ja se oli täyttä rautaa. Siellä oli hyviä pointteja naisista, ja ennakkoluuloista joista jokainen vahva ja itsenäinen nainen saa kärsiä. Kummastippa se vaan menee vieläkin niin, että jos nainen tietää tasantarkkaan mitä tahtoo ja arvostaa itseään, käytetään sanaa Bitch. Jos on seksuaalisesti itsevarma eikä häpeä sitä, on Slut. Ja harmittavinta tässä on se, että useimmiten kun noita sanoja käytetään loukkaavassa merkityksessä, niiden käyttäjänän on nainen. Itsenäiset, vahvat ja itseään arvostavat naiset eivät olekaan enää uhka miehille, vaan naisille. Onko se kateutta vai mitä? Tiiän toki, että toisten miehiä varastavia naisia on, mutta jos suhde on hyvällä pohjalla, niistäkään ei tarvii huolehtia. Itsevarma on synonyymi kauniille ja haluttavalle, ikään, fyysiseen kuntoon ja muuhun katsomatta.

 

M tuossa rakentaa terassia, mä oon lähinnä henkisenä tukena tupakka askin ja tietokoneen kanssa. Ajatuksia ja ideoita pyörii päässä satoja, oman ateljeen sisustamisesta maalaamiseen ja kuvanveistoon. Mietein jopa, että olisko mulla niin paljon sanottavaa, et voisin alkaa julkaseen omaa lehtistä maailmasta, naisista, musiikista ja tatuoinneista. Nyt se saa ideana oottaa ja muhia, on tulossa kiire kesä töissä. Onneks mä rakastan mun työtä, ei tunnu pahalta ollenkaan olla kaikki lämpimät päivät sisällä. Mulla on yksi ihana tyttönen koekaniinina, tehtiin viime viikolla taas yksi lävistys mitä en ollut vielä koskaan laittanu, ei jännittäny eikä hirvittäny, oon saanu itsevarmuutta huimasti. Kävi ensimmäinen venytystä toivova tyttö, olisi tahtonut 4mm reiät samantien, suosittelin kuitenkin milliä kerrallaan, ettei jää rumia arpia.

 

KESÄ!! Ihanaa et tulee lämmin, ei tarvii laittaa kasoittais vaatteita päälle kun lähtee jonnekin, puhumattakaan siitä et saa viilettää ilman kenkiä! Ja onneks töissä ei tarvii olla niin muodollinen, saa hullutella vaatteiden ja meikkien kanssa just niin paljon kuin tahtoo.  

Nyt mä alan tekeen jotain muuta kyllä... Naisena kuitenkin on pyykkejä ja siivousta jokavälissä...

See you!